Re: nagrywarka nie zapisuje na CD RW ?

Autor: Goomy <goomy_at_interia.pl>
Data: Sat 04 Dec 2004 - 12:01:27 MET

> moja nagrywarka laptopowa dell CDRW zapisuje tylko plyty CD R, a CDRW juz
> nie chce co moze byc przyczyna?
> m.

Czesc\
A ja mialem problem z nagrywarka w sony vaio i okazalo sie ze problem tkwil
w napedzie wirtualnym , jak mialem zainstalowane deamon tools virtual drive
wraz ze sterownikami to mi nagrywarka nagrywala cd a potem sama ich nie
czytala a na innych kompach chodzilo normalnie..... nie chciala nagrywac
cdrw. Jak doszlo do tego ze musze format zrobic nie zainstalowalem deamona i
.... wszystko jest ok teraz , nie wiem czemu sie tak dzialo :(

Pozdro
Goomy