C++ Runtime Error

Autor: Kamil Warzecha <kamwar_at_o2.pl>
Data: Sat 04 Dec 2004 - 10:02:53 MET

Wiem , że pewnie to juz było na grupie , ale jako,że nie wiem gdzie szukać
ponowie temat, a nuż ktoś ma ten sam problem i odswieżenie go przyda sie i
jemu.

Problem to:

MICROSOFT VISUAL C++ RUNTIME LIBRARY

Nie podaję nazwy programu bo tyczy sie kilku gier, po kilku minutach
użytkowania wywala okienko z powyższym błędem i koniec...

Mam Win XP + SP 2 (pełny update)

Przed przeinstalowaniem systemu działało wszystko poprawnie, a teraz juz
przeinstalowałem 3 razy i za każdym razem problem się powtarza...

Czy ktoś sobie z tym już poradził? Prosze o jakis sugestie na ten temat...

Pozdrawiam Serdecznie

P.S

Dodam jeszcze, że posiadam:

Athlon XP1800+
ECS K7S5A
329 SDRAM
GF FX5700LE
Choć uważam, że to tej kwestii nie jest istotne, bo z tasamą konfiguracja
wszystko wczesniej działało poprawnie.

Kamil Warzecha