płyty 754

Autor: pisarz <qq_at_qq.co>
Data: Sat 04 Dec 2004 - 09:22:19 MET

Witam serdecznie !
    Muszę zmodernizować swój komp. Wybrałem platformę 754. Szybkość pracy
mojego softu bardzo zależy od FSB (ten typ tak ma i nie ma co dywagować),
a minimalnie od mnożnika. Doczytałem, że tym prockom można obniżać
mnożnik. Więc zainteresowany jestem maksymalnym podniesieniem FSB, kosztem
mnożnika i ew. czegoś tam jeszcze.
    Prośba do grupowiczów o pochwalenie się swoimi osiągami FSB. Trochę
czytałem testów na thg i in4, proszę o podanie jeszcze innych linków oraz
Waszych spostrzeżeń z O/C.
    Z góry dzięki za podpowiedzi.
        Darek