Re: Dwuprocesorowa p³yta LX, jak podpi±æ drugi procesor?

Autor: dylan <dylanUSUN_TO_at_interia.pl>
Data: Sat 04 Dec 2004 - 07:25:24 MET

Dziêkuje za pomoc jednak to gniazdo w niczym nie przypomina gniazda
zasilaj±cego.
Wtyki s± zbyt ma³e aby mog³y przenosiæ zasilanie. Policzy³em je dok³adnie i
z jednej jak i z drugiej krawêdzi jest 25 pinów. Gniazdo przypomina trochê
slot PCI...
Niestety nie mam drugiego procka do sprawdzenia, zamierzam kupiæ jakiego¶ na
allegro za apre z³otych ;) i st±d pytanie czy to wystarczy

U¿ywam na nim Linuxa i Windows Server 2000 (komputer s³uzy mi do nauki syst.
oper)