Jaki monitor 17 z "niegłęboką" dupką ???

Autor: Norbert <norbas_at_op.pl>
Data: Sat 04 Dec 2004 - 02:53:11 MET

 No i stalo sie...
Moja zielona w swiecie komputerow do potegi entej siostra postanowila
sprawic dziecku ( a pewnie bardziej sobie ) komputer.
Z kompem nie ma problemu...ale jest z monitorem.
Jako ze pokoik jest mały i na monitor malo miejsca a LCD za drogie musze
znalesc jakas porzadna 17tke ktore bedzie w miare mala jesli chodzi o
głębokość ( tył ) monitora.
Najlepiej jakiejs dobrej firmy o przyzwoitych parametrach i plaskim
ekranie.
Sam pracuje na 19tce wiec nie mierzylem siedemnastek a przeciez nie polece
do sklepu i nie zaczne mierzyc monitorow bo bym musial obleciec cala
warszawe.
Jesli chodzi o parametr ceny do jakosci to myslalem o NECu ktorego juz
dwie sztuki maja moi znajomi i monitorek bardzo sympatyczny..ale dupka
spora...
Zapomnialem o jednym... ze baba sie nie zna i jak jej posluchac co by
chciala miec to mozna albo sie usmiac do lez albo rozplakac z rozpaczy
takie terminy wymysla w nazewnictwie i konstrukcji komputerow to uparla
sie ze najlepiej jakby monitor byl szarego albo srebrnego koloru...jasnej
obudowy nie chce i juz...
( jeszcze niech tyłek podciera i spiewa do snu TFUUU )
Ja bym jej po zlosci sprayem na chrom monitor pociągnął bo mi juz nerwow
napsula... ale za bardzo lubie moją 8 letnia siostrzenice zebym tak
załatwil przedmiot mający stać u niej w pokoju.
Pozdrawiam i prosze o pomoc w mierzeniu "dupek monitorowych".

--
*** P4-3GHz, 1GB-HYPERX, ABIT-IC7 MAX3 *** P3-1GHz, MSI-6337, 512SDR ***