Re: Obraz do gory nogami

Autor: Tomasz <labeo7_at_poczta.onet.pl_usun>
Data: Sat 04 Dec 2004 - 01:24:20 MET

Użytkownik <toksymWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:5d7a.000013e7.41b0e035@newsgate.onet.pl...

> Aha, czyli wszyscy tu obecni sa specami od sprzetu i tylko od sprzetu, na
> inne
> pytania nie moga odpowiadac, tak? Heh, moje poczucie, ze internet to w
> dostep
> do informacji, a przynajmniej do chetnych do udzielania pomocy ludzi,
> przeminal
> tak szybko, jak po wejsciu do urzedu.

bzdety wacpan gadasz, zadam ci dlatego jedno pytanie: dlaczego swojego
pytania nie zadales na grupie np. pl.rec.akwarium ?? przeciez tam tez siedza
spece nie tylko od rybek.
Zamiast dyskutowac bez sensu lepiej bys podziekowal za informacje i
przeszedl na wlasciwa grupe. Pewnie jestes zdziwiony za jakie informacje,
przeciez nic konkretnego nie dostales? ale to juz twoj problem, moze kiedys
to zrozumiesz jak pojmiesz gdzie i jakich informacji nalezy szukac w
internecie.

Tomek