Re: HP 3820- daltonistka ?!

Autor: Paulie <pablonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 23:16:15 MET

Fri, 3 Dec 2004 20:30:56 +0100, na pl.comp.pecet, Tomasz napisał(a):

> chaotycznie napisałem bo akurat wychodziłem z domu :)
>
> więc jesli kartridż był napełniany, to już wiem gdzie jest problem,
> w środku kolorowego kartridza sa 3 komory, an 3 kolory no nie ?
>
> i ja teraz na 90% obstawiam ze te komory w srodku sa uszkodzone i kolory sie
> wymieszaly,
> kup nowy kartrdz kolorowy, problem zniknie :-)
>
> jak te komory sie uszkodzily ? nie wiem, ja je chyba igla uszkodzilem, choc
> do dzis nie iwem jak to sie stalo, przeciez one tam w srodku powinny byc
> dosyc grube, a kartridza od srodka nie mialem jeszcze okazji ogladac,

> [...]

spróbuję dać mu czyszczenie najpierw...

ale przypominam!!!- drukarka drukowała na różowo (kolory) jeszcze PRZED!
napełnieniem kartridża kolorowego (ja się tym nie przejąłem bo byłem
przekonany że jest to spowodowane tym, że po prostu... no brakuje jej
któregoś koloru, pewnie źle miesza coś tam i już; po napełnieniu pewnie
problem zniknie- tak myślałem. Nie zniknął); a więc tu nie chodzi o to, że
coś uszkodziłem przy napełnianiu na przykład, tylko jeśli już to się...
samo musiało uszkodzić:-) czy tak?