Jaką kartę muzyczną 5.1?

Autor: Robert <r_o_b_e_r_c_i_kWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 21:52:53 MET

Witam

  Mam mały dylemat. Otóż mam kartę SB Live! 1024 (CT 4830 czyli 4 kanałową) oraz
kartę zintegrowaną z płytą główną Asusa A7V600 6-cio kanałową ADI AD1888. Do
niedawna używałem Live'a i zwykłych głośników (2.0). Ostatnio zakupilem głośniki
TEAC PowerMax 1800 5.1. Ponieważ mój Live się do nich nie nadaje podłączyłem je
do zintegrowanej karty na płycie. Na pozór wszystko gra i to ładnie:) Ale
pojawił sie problem - karta na płycie ma tylko 3 wejścia/wyjścia i po
podłączeniu głośników nie mam jak podłączyć tunera TV oraz mikrofonu. Czy
jedynym rozwiązaniem w mojej sytuacji jest zakup karty muzycznej 5.1? Tak mi sie
w tej chwili wydaje ale ponieważ nie interesowałem sie tematem dość długo - wole
zapytac:)
Jeśli tak - jaką kartę polecacie? Chciałbym na niej posłuchać muzyki o możliwie
dobrej jakości i oglądać filmy. Gram raz na ruski rok więc zaawansowane efekty
nie są kryterium. Ważne bym mógł do tej karty podłączyć głośniki, tuner i
mikrofon (jednocześnie oczywiście:) W związku z powyższym wydaję mi się ze za
100 zł powinienem znaleźć coś na miarę moich potrzeb.
Rozważam zakup SB Live! 5.1 - czy to będzie dla mnie dobry wybór? Jaka jego
wersja jest najlepsza?
A może Sound Blaster Audigy LS? Przyznam, że nie wiele wiem o tej karcie ale
cena w okolicach 110 zl za nówkę wydaje sie atrakcyjna - pytanie brzmi - czy
rzeczywiście atrakcyjną jest?:) No i czy spełni ona moje wymagania:)
Może jakieś inne propozycje?
Uff rozpisałem się nie przeciętnie.

Pozdrawiam
Robert