Re: HP 3820- daltonistka ?!

Autor: Tomasz <thomas.savery_at_gmail.com>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 21:14:48 MET

> Ale chłopcy pojechali z tym aparatem - nieźle się uśmiałem :-)

nie chłopcy tylko ja :) teraz ja się uśmiałem, że mam klony ;)
napisałem że się spieszyłem, i posta pisałem na stojąco ;)
a ten aparat to nie iwme skąd mi się wziął ;)

> A wracając do problemu - uważam że zaschły dysze w głowicy kartridża.
> Jedynie nie zaschły dysze, które wypuszczają kolor "magenta" czyli właśnie
> róż. Kolory takie jak granat są drukowane poprzez magentę i cyan, więc gdy
> cyan jest zaschnięty drukuje tylko magentę. Szary też może być składany z
> kolorów, a nie koniecznie z czarnego, więc sytuacja wygląda podobnie jak w
> przypadku granatu. Kup nowy kartridż i będzie po kłopocie. Ewentualnie
> możesz pomoczyć dysze w spirytusie, zrobić czyszczenie głowic i wydrukować
> test dysz - może coś pomoże.

a nie myślałem o tym, że to nie uszkodzenie wewnatrz kartridza tylko
zaschniecie dysz,
zapewne masz rację, tylko skad drukarka wie ze dana dysza jest zaschnieta ?