Re: Pytanie o monitor

Autor: axial <axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 21:13:19 MET

Użytkownik "Krzysztof" <Krzych333@interia.pl> napisał w wiadomości
news:41b0b313_1@news.arcor-ip.de...
> Czy moglby mi ktos wyjasnic dlaczego Samsung Samtron 72V 17-Zoll TFT jest
> duzo tanszy od innych modeli Samsunga(w Niemczech kosztuje 239 Euro) i czy
> warto go kupic?

Zapewne jest wykonany z najtańszych materiałów, obkrojono go ze wszystkich
niepotrzebnych "bajerów" etc, etc.
To tak samo jakbyś zapytał dlaczego maluch jest taki tani.... i czy warto go
kupić.

Zależy do czego go będziesz używał.... i jak często.
Czy zależy Ci na solidności i serwisie, czy na najniższej cenie...
"TANIO" rzadki idzie w parze ze słowem "SOLIDNOŚĆ", "JAKOŚĆ"* etc...
Więc ja Ci tego modelu nie polecam :)

Z sumę 240 Euro można kupić PORZĄDNY monitor CRT i taki Ci polecam.

ax

* proszę o wyrozumiałość marketingowców, dla których słowo "jakość" ma inne
znaczenie niż powszechnie przyjęte :)