Re: Problem z Audio!!(Pomocy)

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 20:19:39 MET

W dniu Fri, 3 Dec 2004 17:55:04 +0000 (UTC), osoba określana zwykle jako
Adramelech pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>epsilon.rdc?
>
>http://www.klub-epsilon.pl/ ?
>Jakaś dyskoteka? Gracie z komputera?

Nie. Trochę jak dyskoteka czasami owszem, ale jednak nie dyskoteka.
A owszem, gramy z komputera. Też

>Nie... dla dyskoteki to i 22KHz jest naddto; )

:-)
Może dla dyskoteki tak. Dla nas nie.

>EAC nie jest szybki ripuje płyty z prędkością ~2x maks... Ale to przez
>sprawdzanie czy nie ma błędów...

A, jak już pisałem, szybkość jest dla nas mocno istotnym parametrem.

Pozdrawiam

--
  Kruk@ -\                   | BorgDOS: Irrelevant command or filename.
          }-> epsilon.eu.org |