Re: Reklamacja drukarki

Autor: Biotyt <biotytUSUN-TO_at_go2.pl>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 19:50:16 MET

Zadzialalo, wydrukowalem pare rzeczy, ktore mi sa potrzebne. Po ponownym
restarcie komputera pojawilo sie ten sam problem. Wymeczylem wiec instalujac
sterownik ze stronki i z plyty. Zadzialalo i dziala do tej pory. Ciekawe jak
dlugo. Jednak wychodzi na to ze mialem mniej szczecia, nie mogac odpalic
drukarki wczesniej. Dzieki za pomoc, jednak wychodzi na to, ze to wina
sterownika, ae nie sprzetu. Dobrze, ze poczytalem grupe i zadalem pytanie,
bo inaczej za reklamacje mogli by mi wlepic kare.

Pozdrawiam
Adam