Re: HP 3820- daltonistka ?!

Autor: Paulie <pablonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 19:46:29 MET

Fri, 3 Dec 2004 17:42:53 +0100, na pl.comp.pecet, Tomasz napisał(a):

> usuń sterowniki aparatu i sterowniki drukarki,
> zainstaluj je ponownie jeszcze raz,
>
> jak nie pomoże to zobacz u znajomych jak drukowane są zdjęcia z aparatu,
>
> ps. a tusz czasem nie był napełniany ? mi się kiedyś komory w środku z
> kolorami rozwaliły przy napełnianiu i podobnie było....

nie nie... aparatu w ogóle nie mam żadnego; chodzi o wydruki
z worda na przykład- to po pierwsze;
po drugie- sorry ale trochę chaotycznie piszesz: 'tusz napełniany'???
chyba katridż miałeś na myśli tak? -No był, tylko, że kłopoty z kolorami
były i przed napełnianiem (przed napełnieniem kolorowego i po napełnieniu
czarnego, ale ten chyba nie ma nic do rzeczy bo to kolory szwankują; czarny
jest).
'Komory z kolorami rozwaliły'? Kurcze... - znowu nie chwytam?:-o