Sklepy w Warszawie

Autor: mboczek <mboczek_at_o2.pl>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 15:44:27 MET

Witam!

Szukam taniego sklepu w Warszawie, z gotowymi zestawami komputerowymi. Dobrze zeby mieli solidny serwis, ale prorytetem jest cena i obecnosc gotowych zestawow (konfigurowalnych wedle zyczenia).
Wiem ze ten watek powtarzal sie juz kilkunastokrotnie, przegladalem je, ale nic ciekawego nie wyczytalem. Dykusje zbaczaly z tematu.

Znalazlem kilka rozwiazan, zainteresowaly mnie dwa:
1) Sklepy na gieldzie
2) PTR (lub inaczej SFERIS)

Z tego kiedy przegladalem oferty firm na gieldzie, ceny byly nieraz nawet wyzsze niz w innych duzych sklepach np. w PTR.

Dlatego zwracam sie z prosba do grupowiczow o rade:
1) Ktora z firm na gieldzie polecacie?
2) Co powiecie o PTR?
3) Moze polecicie jakies inne dobre firmy?

O odpowiedz prosze tylko osoby dobrze zorientowane w ofertach roznych sklepow i sledzacych na biezaco aktualne ceny. Nie chce zeby dyskusja przerodzila sie w bluzganie pojedynczych zawiedzionych klientow na jakies firmy.

Dzieki

Marcin Bokij