Re: grafika do 533 MHz Celerona - jaka

Autor: Andrzjej <niezabit_at_tlen.pl>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 19:18:41 MET

Użytkownik GLide napisał:

> Z Radka tez bedziesz zadowolony dziwne by bylo gdyby ustepowal Hercowi (w
> sumie Gigabyte to niezla marka) - a wydajnosc to juz inna bajka.

Są już pierwsze wrażenia. Jakieś "artefakty" lub "sprite'y" wykwitające
już to po najechaniu kursorem na link w przeglądarce już to okno adresu
tamże albo po najechaniu na link w oknie "helpu" programu obsługującegi
ATI (start z SysTray).

Te sprite do rozsiane i rozkolorowane kwadraty z widmami żądanych
obrazków (rączka wskazująca lub kursor tekstowy). Nie wiem jeszcze z
czyn mogę konkretnie mogę wiązać te błedy. Kyro usunąłęm będąc w trybie
VGA itd.

Ciekawe, że na stanowisku www G.B. jest tylko jedna wersja sterowników ,
ta którą dostałem na płycie. Nic chyba nie zdziałam na razie, trzeba
będzie z tym żyć. A ktoś mówił, że ATI już nie jest takie pod względem
niedopracowanych sterowników jak dawniej. A ja nawet gier nie
zapuszczam, no, spróbowałem IL-2 Sturmovika - kolory nie tak
"żarówiaste" jak w KyroII lecz bliższe chyba realizmu. Pamiętam, że gdy
przesiadłem się z Matroksa na P.4500 zaskoczyły mnie żywe, tropikalne
zielenie tam gdzie była poprzednio przykurzona "roślinność".

W sumie OK, jak na razie.

Aha, gdzie się podziało CLEARTYPE? :-(

Pozdro