W miarę tanie pamiątki do duala

Autor: Jolly Roger <spameromnie_at_wp.pl>
Data: Fri 31 Dec 2004 - 21:09:32 MET

Witam jeszcze wstarym roku.
Mam takie pytanie do grupowiczów, ponieważ w nowym roku sprawię sobie
nowego kompa, a stary (P4 2.8@3.3) stanie się własnością siostry, to
oprócz bebechów (A64 3000+ + Asus nForce4 SLI) muszę kupić jakieś
pamiątki. Ponieważ już się dostatecznie spłukałem na samochód, więc
pamięci typu corsair czy OCZ kupować nie będę. Potrzebne mi są dwie
kostki po 512MB PC 3200 do duala. Cena gra sporą rolę. Zastanawiałem
się nad:
- Twinmos 2x512 cl 2.5 ~600zł
- Goodram CL 3 ~650 zł
- Geil Cl 2.5 ~ ponad 700, więc odpada
- kingston value ram Cl 3 ~650
Nie ukrywam że chcę podgonić nieco A3000+ więc dobre pamięci się
przydadzą. Które z tych pamiątek są według was najlepsze do OC?