Re: SpeedFan

Autor: trzmiel <trzmielNOSPAM_at_interia.pl>
Data: Fri 31 Dec 2004 - 19:49:27 MET

In news:g4hBd.20538$BO5.2399@news.chello.at,
Ano nim <anonim1331@wp.pl> typed:

> Czy ja jestem głupi ???? NIE !!!!! Chodzi o wiatrak przykręcony z tyłu
> obudowy pod zasilaczem ma on 3 kabelki więc i regulację prędkości.
> Problem w tym że w obudowie jest zimno a wiatrak chodzi na maxa (tak
> myślę).

moze odlacz go i zobacz czy wzrosnie temperatura na procesorze/chipsecie.
jesli wrosnie nieznacznie to znaczy ze na cholere jest on potrzebny. w innym
przypadku, gdy jest podlaczony pod plyte glowna, a nie ma jego regulacji w
speedfanie to znaczy, ze gniazdo do ktorego jest podlaczony nie obsluguje
regulacji obrotow - sprobuj wtedy przepiac pod inne gniazdo. jesli to nie
pomoze to musisz uzyc fanmate'a (to nie jest program, tylko potencjometr do
regulacji obrotow wentyla).

pzdr.
trzmiel