Re: Barton 2500+ czy 2600+ ?

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Fri 31 Dec 2004 - 18:09:29 MET

maX wrote:

> A przy FSB 195 jest inaczej ? Ustawiasz sychronicznie (DDR390) i szlus.

I spada przepustowosc. I po co to? I dlaczego? Itd...

> Zreszt? 2500-ka tak samo mo?e si? wy?o?y? na FSB200 (i wtedy
> metodologia post?powania jak przy 2600)

W przypadku 2500+ tlumaczylem, ze jest to nadal oficjalny Barton i nie
spotkalem sie jeszcze z takim, ktory odmowilby pracy z FSB200.

> Uwa?asz ?e to tak hop-siup i PCI/AGP zablokowane ? to dlaczego w czasach
> BX-ów nikt na to nie wpad?

Nie wiem, ale nVidia od wczoraj tego nie robi, nForce2 wcale takie mlode
nie jest.

> U prawie wszystkich cytuj?cych moje posty wiedz? ?e moje kodowanie jest
> O.K. Wyj?tki (takie jak u ciebie) tylko potwierdzaj? regu??.

Radze zapoznac sie z netykieta. Kodowania nie masz ustawionego - musi byc
ISO-8859-2, poza tym jakis podpis - tylko z dobrym delimiterem!

--