Re: AGP x8

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Fri 31 Dec 2004 - 17:41:29 MET

Użytkownik "Teo" <tee9o@interia.pl> napisał w wiadomości
news:cr3tm8$jf2$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Każda płyta ma takie zabezpieczenie: po prostu nie da się wcisnąć karty
> na AGP x1/x2 w slot do AGP x4/x8.

Młody jesteś, mało widziałeś. Są karty AGP 3.3V które mają OBYDWA wycięcia i
da się ją wepchnąć do każdego AGP. Mi chodziło o prawdziwe zabezpieczenie -
w momencie kiedy do płyty dochodzi napięcie ATX (a jeszcze nie jest
włączona) zapala się (czerwona) dioda alertowa że zła karta tkwi w slocie
AGP. I takiej płyty nie da się wtedy włączyć. Asusy (co droższe modele) to
mają.