Re: DVD ???

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Fri 31 Dec 2004 - 16:47:35 MET

"Eneuel Leszek Ciszewski" cr234b$nbt$1@flis.man.torun.pl

> Mam odmienne zdanie na ten temat, choć ,,liczyłem"
> przy pomocy ekierek w czasie, gdy miałem prawą rękę
> w gipsie, a jestem praworęczny : :)

Aby było jasne:

 -- Ulicy Krętej tajna inskrypcja ;) nie zawiera, gdyż
    ulica ta znajduje się na dalekiej północy względem
    pomalowanego fragmentu. :)

 -- Zawiera natomiast nienazwaną administracyjnie przecznicę. :)
    (ciekawe czemu bądź komu ona przeczy i w jakim celu to czyni) ;)

 -- Mój komputer nie zniósłby panującego na przecznicy :) chłodu. :)
    (zawiesiłby się natychmiast -- jest pod tym względem bardzo słaby)

 -- Ja też bym nie zniósł zbyt długo tego chłodu, choć być może bym
    się nie zawiesił. :)

Zdrówka. :)

E. :)