Do szpeców: ATI Saphire 9200-co mozna wycisnać?

Autor: Kuba <don_at_alfn.pbz.cy>
Data: Fri 31 Dec 2004 - 16:44:34 MET

Witam!
Jestem posiadaczem karty ATI Radek Atlantis 9200/128 producent Saphire.
Pytanie moje kieruję do szpeców od flashowania i podkręcania: czy da się
coś przerobć aby podrasować nieco tę kartę? Mam tu na myśli bardziej
podmianę bIOSa niż podkręccanie, ale każda rada jest cenna. Nie wiem
jakie jeszcze parametry mogłbym podać.
Ijeszcze ciekawostka: po włożeniu w jej miejsce takiej samej karty, ale
256MB, wynik w 3DMark2001SE to 5408pts, na mojej dostałem 6128. Czemuż?
Nie mnie oceniać. Pozdrawiam i dosiego roku!

--
Kuba
ASUS A7V600X-X, ATHLON 2000XP+ @2600,512DDR,ATI9200/128, MAXTOR