Re: Stary laptop a duzy dysk

Autor: AnkaS <stona_at_fuw.edu.pl>
Data: Fri 31 Dec 2004 - 15:36:51 MET

Użytkownik "Czarek Gorzeński" <czarek@piwo.org> napisał w wiadomości
news:cnj5md.2uo.1@Cezary.Gorzenski.private...
> Witajcie,
>
> posiadam od niedawna stareńskiego laptopa - 486DX2 66MHz - z dyskiem 340
> MB. Umyśliłem sobie, że najlepiej byłoby wymienić dysk na 40 GB - nowe
> kosztują niecałe 300 zł na Allegro. Mam jednak ogromną wątpliwość, czy
> dysk ten zostanie obsłużony przez laptopa? Napewno nie obejdzie się bez
> programów typu Ontrack czy EZ Drive, ale czy dysk w ogóle ma szansę
> wystartować w tym laptopie?
>
> Kilka informacji technicznych o urządzeniu:
>
> PhoenixBIOS A486 Version 1.03
> Copyright 1985-1992 Phoenix Technologies, Ltd.
> [...]

Mam laptopa P100 LeBook Vobis High Screen. fabrycznie mial dysk 512MB z
Win95 kupilam 8GB i zrobilam partycje 2x2GB (na obcym kompie z przejsciowka
2.5" na 3.5") laptop to zobaczyl po zrobieniu jakiegos robiac jakies
oszustwa w Biosie a reszta dysku jest niewidoczna (moze linux by sobie z tym
dal rade).
Smiga na tym W98 (przy 16MB RAM) czyli maszyna do pisania i podlaczenie do
sieci.

Pozdrawiam Anka