Zasilacz+cooler+obudowa

Autor: Piotr Michałek <dakkon5_at_gazetaUSUN_TO.pl>
Data: Fri 31 Dec 2004 - 14:15:46 MET

Witam grupowiczow :)

Prosze o porade na temat zakupu jak najcichszych elementow do chlodzenia
zestawu:
Athlon64 3000+
ATI Radeon 9600/9700 (albo nowy 9600, albo uzywany 9700, jeszcze nie wiem)

Do tego standard - hdd Seagate 7200.7, nagrywarka dvd itd.

Jestem fanatykiem wyciszania komputera - w tej chwili mam u siebie:
AthlonXP 1700+ (Palomino) - chlodzi go Zalman CNPS3000, ale zmienilem
wentylator na Papsta 80mm (1400obr/min),
Geforce3 - zamontowany na nim Zalman ZM80A-HP
Zasilacz Huntkey 350W, a w nim taki sam Papst 80mm (900obr./min)

Obecny komp chodzi baaaardzo cicho (i stabilnie w 100% :))), tak cicho ze
zaczal mi juz przeszkadzac halas obrotu talerzy w hdd - Maxtor DiamondMax
9+, 7200obr :)

Nie chce zeby nowy zestaw byl glosniejszy. I w tym miejscu jest dylemat...
Mam ok. 600zl na:
- obudowe (midi-tower, jakas solidna, zastanawiam sie nad Chieftec
DX-01-BD-U)
- zasilacz (jak najcichszy, moze Tagan 330-U01 lub ToPower TOP-350P5?)
- wentylator na CPU (tez jak najcichszy, moze Pentagram Freezone QVC-120 Cu
lub 100 Cu?)

Jakie macie propozycje? Przeczytalem tyle testow, opinii i porownan ze sam
juz nie wiem... :) Na grafike pojdzie Zalman ze starego kompa, wiec jeden
problem z glowy. Ostatecznie moge tez wziac tego Huntkeya z Papstem, bo
jest naprawde bezszelestny... ale kupuje calkowicie nowego kompa, stary
zestaw potrzebowalby nowego zasilacza, wiec zamiast jakiegos badziewia za
100zl moge kupic cos lepszego za ~200zl do nowego zestawu. Tylko czy jakis
zasilacz w tej cenie bedzie rownie cichy jak Huntkey?

Pozdrawiam, zyczac Szczesliwego Nowego Roku :)

--
Pozdrawiam, Piotr Michałek
To mess up a Linux box, you have to work at it.  To mess up a Windows box,