Re: Zawieszanie sie Laptopa

Autor: C&C <wojtek_at_celewicz.com>
Data: Fri 31 Dec 2004 - 13:12:05 MET

> Byc moze to sprawa sterownikow do karty graficznej, ja mam zainstalowane
> te z CD dolaczonego do karty.
>
> pozdrawiam
> ph

Ja miałem zainstalowane sterowniki dostarczone przez Dell specjalnie
przeznaczone do Radeon Mobile ale bylo to samo co teraz na nowych
catalystach 4.12. W Half Life 2 mam prawie caly czas na wszystkich detalach
na high ponad 100fps a sprzęt nie jest jakos z zewnatrz mocniej cieply a
czujniki w Aida pokazuja 7 i 30 stopni tylko nie wiem od czego te czujniki.