BIZ2A/BVC1A v1.0 nowszy BIOS niż 03/15/2000

Autor: Marek Niedoba <sp9bqj_at_ka.onet.pl>
Data: Fri 31 Dec 2004 - 12:46:43 MET

Witam.
Szukam osób którym powiodł się upgrade BIOSA w tej płycie.
Ja znalazłem dwa pliki bvc1a140.bin ale oba pomimo roznych dat utworzenia
pliku date BIOSa maja identyczna.
Szukam pliku ktory rozszerza BIOS o rozpoznawanie duzych HDD.
Ze strony http://www.wimsbios.com/HTML1/wanted.html ściągnąłem plik datowany
06-07-2003 ale załadowanie go nie powoduje zmian w tym co pokazuje BIOS w
czasie bootowania, nie chcę na razie podłączyć dużego HDD aby sprawdzić to
do końca.
Czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenia w tej materii ?

   Życzę wszystkiego naj... na Nowy 2005 Rok

                           Marek