Re: AGP x 1 x2...???

Autor: maf <mafmaf_at_wytnij--to.poczta.onet.pl>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 17:37:24 MET

On Thu, 2 Dec 2004 23:13:55 +0100, "Sander" wrote:

>Jasne, sam montowałem siostrzenicy FX5200 na płycie
>z chipsetem BX czyli z AGPx2.
>Znajomy montował na BX'ie kartę R9700, wszystko bez najmniejszego problemu.
>Pozatym ATI chyba nie kłamie ? ;)
>http://www.ati.com/support/faq/agpchart.html

Przykładu niestety nie podałeś (byłby, gdybyś napisał jaka karta i jaka
płyta, a nie na jakim chipsecie - zbyt ogólnie), ale troszkę racji masz.
Link który podałeś raczej potwierdza co pisałem.
Więc wyrażę sie precyzyjniej (powiedzmy częściowo skoryguję informację).
Małe są szanse, że Karta AGP x4, x8 pójdzie na płycie BX (gdzie sygnały
mają 3.3V). Pojdzie jeśli taka płyta ma Uniwersal AGP ale jest to rzadko
spotykane (nie wiem czy w ogóle dla płyt BX). Natomiast jeśli karta
graficzna ma inerfejs Universal AGP 3.0 (ale nie AGP 3.0) - czyli
osługuje x2, x4, x8 to wtedy nie powinno być problemu. Ale nie każda
karta (często oznaczana w skrócie x8) to ma. I przy mnogości różnych
producentów generalnie nie zależy to (o ile się nie mylę :) od
chipsetu/procesora karty.
Tak jak pisałem - TRZEBA SPRAWDZIĆ!

Poza tym, jeśli coś pokręciłem to chętnie zobaczę sprostowanie :)

--
/ / //-//-    maf   ::   Koniec i bomba, a kto czytał ten trąba (Witold G.)