Co na to powiecie??

Autor: Heziu <heziu[error>
Data: Fri 31 Dec 2004 - 02:58:44 MET

Witam!!!
Co powiecie na ta plytke?
http://www.abit-poland.com/prod_mb_show.php?id=102
Troche dzis w nocy poczytalem, przegladalem testy i....co mnie najbardziej
zdziwilo chipset VIA PT880 okazuje się być wydajniejszy od I865 a nawet
I875.A jesli chodzi o płytke ogólnie to całkiem fajna jak na 250zł.
Co lepiej kupic Waszym zdaniem, tego Abita na VIA czy AsRocka P4I65GV??Do
mnie Abit teraz jakoś wyraźniej przemawia, choc jeszcze pare godzin temu
byłem świecie przekonany że kupie tego AsRocka.
Dzieki

--
Pozdrawiam!!!
GG:2842289 :)