ABIT NF7-SL, zaślepka na tył obudowy..., wyjście audio..., grafika ...

Autor: maclun <maclun_at_poczta.fm>
Data: Fri 31 Dec 2004 - 02:29:20 MET

Witam,
zacząłem się zastanawiać czy czasem w pudełku od płyty nie powienienm
znaleźć zaślepki na tył obudowy-tej przy wyjściach audio, USB, LAN etc. Czy
czasem nie sprzedali mi bez tej części.
Czy wy mieliście takową w zestawie???
Może powienienm się udać z reklamacją, bo jednak by mi bardzo przydała;/

Czy znacie jakieś fajne obudowy które są kompatybilne z płytmi ABIT'a???(do
200zl)
Tzn tak zeby nie było potrzeby wyrywac tyłu obudowy.

Gdzie moge znaleźć śledzie do muzyki 6-cio kanalowej???(poza tym ponizej)
Znalazlem jeden na allegro:
Czy to jest uniwersalna koncowka na plyte??? (czy pasuje do abitow i
epoxow?)

Czy jest jakis radiator typu Ati Silencer ktory mozna zamontowac na karcie
bez otworów???
I czy da sie zdjąć orygnalny radiator z grafiki, który trzyma sie ebz
sróbek???

Pzdr!
Maciej