dziwne pytaine ? :P

Autor: VooDoo <V.o.o.D.o.o_at_poczta.fm>
Data: Fri 31 Dec 2004 - 01:37:13 MET

Czesc

mam pytanie

mam obudowe nowa a ona ma wyprowadzenie z przodu na 2x usb mikrofon i
sluchawki... i teraz moje pytanie ... mam sb life i teraz co mam zrobic zeby
byl taki jinks... bo nie potrafie tego rozgrysc.... normalnie z tylu obudowy
do life mam podpiete glosniki.... i teraz czy da sie tak zrobic ze jak
wprowadze do gniazda z przodu obudowy sluchawki dziwek przejdzie na
sluchawki.... ( glosniki milcza ) da sie tak zrobic ? teraz uest tak... ze
musze odlaczyc gosniki i prowadzic sluchawki :/ kiepsko

help me

pozdro
 Czarny