Re: Jakie glosniki do kompa ?

Autor: Wojtek H <wojtheck_at_gazeta.pl>
Data: Fri 31 Dec 2004 - 01:08:04 MET

On Fri, 31 Dec 2004 00:19:08 +0100, Radek <rasyUSUN_TO@o2.pl> wrote:

> Witam
>
> Jakie kupic glosniki do 500 pln ?
> Interesuje mnie jakis zestaw 5.1, najwazniejsza jest jakosc dzwieku i
> funkcjonalnosc. Znacznie mniej wazny (jesli wogole) jest wyglad, basy
> niszczace sciany itp.
> Zastosowanie typowe tzn. sluchanie muzy oraz ogladania filmow (DVD,
> divx),
> gry raczej odpadaja (nie grywam prawie wcale).
>
> Jakiej firmy glosniki polecacie : Creative, Logitech czy moze jeszcze
> jakas inna ?
> Jaki model ?
> Jakie za i przeciw ?

Może Logitech X-530 (ok. 300pln)? Niedawno kupiłem z-230 i jestem
pieruńsko zadowolony, grają świetnie jak za taką cenę a wersja x-530 różni
się tylko ilością satelitek. Creative jest chyba odrobinę tańszy ale
znajoma miała z nimi kilka problemów więc się zraziłem do firmy. Moim
zdaniem do słuchania muzy Logitech nadaje się ciut lepiej bo ma bardziej
soczysty dźwięk (ciężko to inaczej opisać). Creatvie z kolei ma bardziej
"rozbuchane" basy, nieźle się sprawdza w grach, wybuchach itp.

Pozdrawiam
Wojtek