Re: Jak rozpoznać AGP?

Autor: Heziu <heziu[error>
Data: Thu 30 Dec 2004 - 23:31:54 MET

Dnia Thu, 30 Dec 2004 22:44:03 +0100, Mariusz <mkwytnijto@popnet.pl>
napisał:

[...]
> A w jakim celu chcesz to poznać?

W tym miesiącu zmieniam kompa.Płyta którą kupuje jest na chipsecie
Intel865 i posiada AGPx8.Aktualnie jestem w posiadaniu GeForca MX400 64MB
i nie mam kaski zeby zmienic grafike.Narazie tylko plyta ,RAM i procek.Nie
wiem czy nic nie spieprze jak wsadze tego GeForca do AGPx8?
A tak na marginesie,wlasnie sie zastanawiam czy wogole opłaca mi się
trzymac tego GeForca.Płyta to ASRock P4I65GV i posiada ona zintegrowana
grafike Intel Extreme max 64MB.Czy wydajność tej zintegrowanej bedzie
gorsza od tego GeForca???A jesli tak to jak bardzo. Bede na niej pracował
okolo dwa miesiące, później dokupie jakiegos Radka.
I jeszcze jedno.Ta zintegrowana grafika ma własną "pamięć" czy korzysta
tylko z RAMu?
dla zainteresowanych link do opisu płyty głównej
http://www.pc.deal.pl/akcesoria/plyty-glowne-socket-478/ASROCK_P4I65GV_i865GV_S478_mATX_/ASROCK_P4I65GV_i865GV_S478_mATX_.html

--
Pozdrawiam!!!
GG:2842289 :)