Dziwne zachowanie matrycy laptopa

Autor: WOJO <sorry_at_address.unknown.hehe>
Data: Thu 30 Dec 2004 - 22:03:23 MET

Witam !
Spotkałem się dzisiaj pierwszy raz z dziwnym (dla mnie) zachowaniem
matrycy laptopa.
Po włączeniu pojawia się obraz w normalnej barwie i jasności, po czym po
chwili staje się ledwo widoczny, system dalej spokojnie startuje i w
momencie,
gdy pojawia się plansza z logo windowsa 98 - na chwilę obraz znowu
"jaśnieje", by wrócić do bardzo ciemnego już uruchomionego systemu.
Na uruchomionym systemie ledwo coś widać - jednak coś widać i można
spokojnie zamknąć system.
Co może być przyczyną takiego zachowania - matryca, inwerter, zimne luty czy
coś jeszcze innego ?
Za wszelkie sugestie z góry dziękuję :-)
Pozdrawiam !
WOJO