Re: jaki producent hdd 80GB

Autor: karlos <karloss_at_tlen.pl>
Data: Thu 30 Dec 2004 - 21:04:02 MET

> Ktorego producenta polecalibyscie dysk ?
> Dysk ma miec 80GB, 7200, ATA133, i 8mb cachu (bo chyba nie warto 2mb) ??
> jesli roznica w cenie jest sladowa ?

trzy dni temu mialem podobny "problem" co kupic i dokladnie te same
kryteria, nie zadawalem na grupie pytan jaki dysk, tylko kilka godzin
poswiecilem na czytanie archiwum grupy i opinie uzytkownikow. Nastepnego
dnia kupilem Samsunga sp0812n 80GB i 8MB cache. Wiecej GB nie jest mi
potrzebne, a roznice w cenie miedzy 80 i 120GB przeznaczylem na dodatkowy
RAM.
moje pierwsze wrazenia w porownaniu ze starym IBMem 20GB to niebo a ziemia,
po wlaczeniu musialem przylozyc ucho zeby uslyszec glowice ;-P, calosc teraz
pracuje o wiele ciszej, ogolnie jest OK, po zamontowaniu dysku w obudowie i
przykreceniu go srubkami halas glowic jest porownywalny z Barracuda IV 40GB,
ktora mam w drugim kompie. Wiec jak na ten niedlugi okres pracy jestem
zadowolony. A jezeli chodzi o temperature tego dysku to jest troche
cieplejszy niz moj stary IBM (mozna powiedziec srednio cieply) ;)
pozdrawiam