Re: xp-problem z brakiem dostepu do katalogu

Autor: kisiel <munky_kWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 30 Dec 2004 - 20:43:48 MET

> Wejdź do Właściwości > Zabezpieczenia -> Zaawansowane -> Właściciel i tam
> będziesz mógł przejąć katalog, być moze wcześniej trzeba będzie odznaczyć
> opcję: użyj prostego udostepniania...

no wlasnie,niestety,jedyna uzyteczna zakladka to Udostepnianie,tam moge go
tylko udostepnic lokalnie i w sieci...a to nic nie daje,bo jak chce wejsc do
katalogu,to po prostu wyswietla sie komunikat o jego niedostepnosci...a przy
probie skopiowania kopiuje sie tylko katalog....
Ktory to juz raz szargam sobie nerwy przez windowsa :(

Moze jakies inne sugestie? Moze istnieje jakies narzedzie,ktore mi w tym
pomoze????

pozdrawiam serdecznie
kisiel