Re: Przechwytywanie dzwieku (VIVO)

Autor: Pawel <pawelral_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 30 Dec 2004 - 19:00:04 MET

Użytkownik "Jacek" <kecajn@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:cqve95$5s1$1@inews.gazeta.pl...
> Chce zgrywac tasmy VHS na DVD. Mam karte graficzna VIVO (Saphire Radeon
X600
> Pro) i obraz jest przechwytywany bez problemow. Wyjscie audio z
magnetowidu
> podlaczylem do Line-In karty dzwiekowej (Intel ICH6 wbudowana w plyte
Intel
> 925XCV). Dzwiek z VHS slysze w glosnikach i jestem w stanie nagrac go
przez
> Windowsowy Sound Recorder (mam Win2k). Niby wszystko powinno dzialac ale
zadna
> aplikacja do przechwytywania (probowalem z PowerProducer Gold 2 i
VirtualDub)
> nie widzi w ogole zrodla dzwieku (opcje wyboru sa nieaktywne)! Czego moze
mi
> brakowac?

sam tez ostatnio próbuje zgrywać z VHS- robie to za pomocą karty TV-
chociaz dzwiek ostatecnzie tez ląduje- w line IN- -= i nagrywam go bez
problemu- skoro mówisz że w głośnikach gra- to wygląda na to że
tylko musisz w ustawieniach pogrzebać- BO może jest gdieś MUTE
zaznaczone- albo inne źródlło.w tch programach co piszesz.-