Re: CD - DVD - gryza sie

Autor: <lev_at_k>
Data: Thu 30 Dec 2004 - 18:24:08 MET

Twin wrote:

> W zasadzie to najbardziej chodzi o DirectaCD, ktory kapitalnie
> wspolpracuje z Total Commanderem i wygoda dzialania jest taka jakby sie
> pracowalo na dysku.

Nie powinno być problemu przy instalacji /samego/ DirectCD - sam
korzystałem z tego softu przez kilka lat razem z Nero. Swoją drogą - tez
uważam że /deklasuje/ niestabilne w wielu przypadkach programy
konkurencji np. InCD Ahead'a.

> Czym najlepiej zrobic sumy kontrolne MD5?

Zerkinij tu: http://www.pc-tools.net/win32/md5sums/ . Programik działa
spod "czarnego okienka", ale po prostym zabiegu "integracyjnym" z
powłoką sytemu (np. win 2000) i umieszczeniu skrótu w prawoklawiszowym
menu "Send To" jest /rewelacyjnie/ wygodny w uzyciu. Szczególy
znajdziesz w readme.txt lub FAQ'u, program jest darmowy i moim zdaniem
poręczniejszy od płatnej konkurencji.

> Pozdrawiam

Pozdrawiam