Re: Do podiadaczy NEC DVD RW :)

Autor: <lev_at_k>
Data: Thu 30 Dec 2004 - 17:35:14 MET

Calme wrote:

> hmm czyli tylko pozostaje mi się cieszyć, że jest najnowszy firmware bez
> dłubania :)
> i czekać na następny w takim razie
> :)

Osobiście miałem "na starcie" 2.16 - sprzęt kupiony na przełomie
wrzesień/pazdziernik. Co do dłubania - nie przejmuj się. Mało który
"palnik" jest tak /wybaczający/ dla błędów podczas upgrade'u m.in.
dzięki całkowitemu buforowaniu przez nagrywarkę obrazu przed wgraniem.
Co do firmware'u to polecam bardzo dopracowane "produkty" Dangerous
Brothers z RPC-1 i zdjętym riplockiem, szczególnie te bazujące na Mad
Dog'ach (automatyczny booktype nawet dla DVD+R SL). Choć nawet z
fabrycznego 2.16 byłem bardzo zadowolony - dobre starategie dla
popularnych płyt. W późniejszych wersjach firmware AFAIK aktualizowali
głównie obsługę "ezgotycznych" i b. szybkich, a więc drogich nosników.

Pozdrawiam