Re: Nowy dysk i nienajnowsza plyta :/

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 30 Dec 2004 - 17:28:33 MET

Użytkownik "grzesio" <adamki@klub.chip.pl-wywal> napisał w wiadomości
news:zr9fgnxt1728.fx41rzn5bu6z.dlg@40tude.net
> Kupilem dzis dysk WD Caviar 160GB ale moja plyta Soltek SL-65ME-T
> widzi go tylko jako 137 GB :/
>
> Czy mozecie mi pomoc ?? Jakies porady albo linki do stron gdzie moge
> szukac nowszego biosu :/

Niepotrzebny Ci żaden nowy BIOS. Postaw system na partycji mniejszej niż
128 GB (czyli 137 GiB), system zobaczy cały dysk i będziesz już mógł go
spod niego spartycjonować. Przeczytaj też to: 303013 - Jak włączyć
obsługę 48-bitowego adresowania bloków logicznych dla dysków ATAPI w
systemie Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;303013.

P.S. Tak czy tak, nie stawiaj systemu na partycji większej niż powiedzmy
10 GB. Będzie i bezpieczniej, i szybciej, i sensowniej.

/odpowiadając zmień px na pl/