Re: DVD ???

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Thu 30 Dec 2004 - 16:11:56 MET

"Michal Bien" Xns95CFEE7C7547mbien@127.0.0.1

> No i?

 -- Wysoka jakość zapisu CD i DVD tylko na wybranych nośnikach
    ( ta cecha akurat może trafić równie dobrze do zalet :) )
 -- Napęd nie obsługuje overburningu (CD)
 -- Niska wydajność w EAC, w trybie ciągłym

No i wyraźnie napisane jest, że:

 -- Napęd nie obsługuje overburningu (CD)

CD, nie DVD.

> 1,2,3.... bede spokojny.
> CALY CZAS MOWIMY O OVERBURNINGU DLA NOSNIKOW DVDR.

Patrz wyżej.

> To znaczy ze mowa byla o braku overburningu dla innych nosnikow.

Rzuć okiem na stronę, a zdanie swe zmienisz:

 http://www.cdrinfo.pl/artykuly/toshiba_SD-R5372_recenzja/strona11.php

Chodzi o ob dla CD.

Zresztą -- postaram się nagrać z ob także DVD.

E. :)