Re: Do podiadaczy NEC DVD RW :)

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 30 Dec 2004 - 14:59:12 MET

Calme napisał:

> Hmm to zobacz Sniper jeszcze jaki kwiatek w takim razie znalazłem
> na cdrinfo.pl
> " Możliwość aktualizacji TYLKO z biosu 2.16 (wersja 2.17 nie była
> oficjalnym firmwarem Neca). "

Eeech, szkoda gadać. Wystarczy poczytać opinie użytkowników, którzy
wypowiadają się pod ich testami. Kiedyś wszyscy podziwiali ich
testy. Od pół roku jest jedno wielkie pośmiewisko i wytykanie bzdur,
jakie tam nawypisywali. Ktoś nawet napisał, że test tego NEC-a
wyszedł im zupełnie odwrotnie niż kolegom z cdrinfo.com. :)

> Czyli co kupiłeś nową z nieoficjalnym firmware wg nich nieźle
> no chyba, że kupowałeś używaną to się zgodzę ......

Nic z tych rzeczy, nówka sztuka; jeszcze się za nią kilka godzin
nachodziłem bo chciałem ze srebrnym panelem, a nikt takich nie miał.

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/