jak sprawdzić pamięć sdram?

Autor: sławek <ratnaj_at_konto.pl>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 15:52:07 MET

Czy jest to możliwe? Zakupiłem dziś używaną 256mb DIMM SDRAM 100Mhz.
Komputer wykrywa mi tylko 128. Teraz nie wiem czy sprzedawca mnie oszukał,
czy komputer nie rozpoznaje większej pamięci. Naklejkę na module pamięci
łatwo przylepić inną. W charakterystyce płyty głównej mogę podobno włożyć
max 512, a mam na razie tylko 64. Płyta główna Abit SL6, rozpoznaje podobno
moduły 64, 128 i 256 Mb. Podpowiedzcie cos . Ile powinna mieć kości pamięci
na stronie. Dodam iż jest ona dwustronna, synch, i posiada 2 x 9
większych kości. Czy z jakichś oznaczeń liczbowych można coś wywnioskować?
Podr..