Re: płytka bootowalna

Autor: Yarp <yarpen99_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Thu 30 Dec 2004 - 11:53:17 MET

> na miejscu kolegi wiktora odpowiedzialbym "ZaleĹźy co to
znaczy "zgrałem".
> Jeżeli same pliki, to zapomnij, bo nie skopiowałeś sektorów startowych
> itp."
>
> lol ;D

Nie bardzo wiem co chciałeś przekazać pisząc to co napisałeś, nie mniej
jednak, ucinając dalszą bezsensowną dyskusję: Tak, jeśli zgrasz wszystkie
pliki z dyskietki startowej, inaczej mówiąc skopiujesz pliki z dyskietki
poprzez kopiuj-wklej (np.) i wypalając te pliki na płytę używając to tego
programu który umie tworzyć płyty bootowalne i wykorzystując tę możliwość do
stworzenia płyty to powstanie płyta startowa, którą możesz użyć do rozruchu
kompa. Z dyskietką startową sprawdziłem więc tego jestem pewien, podejrzewam,
że podobnie będzie jeśli skopiujesz w ten sposób każdą inną płytę/dyskietkę
bootowalną.
A kolega Wiktor niech najpierw sprawdzi czy jego informacje są pewne, zanim
wyśle coś na grupę.
Pozdro