Re: Samoczynny restart komputera ( i nie tylko)

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Thu 30 Dec 2004 - 11:05:16 MET

"Jacek Maciejewski" cr0d44$m0c$1@news.dialog.net.pl

> Najpierw sprawdź to gniazadko.

U mnie dość często przysiada ,,światło", a komputer tego nie zauważa.
Mam w kuchni zegarek, który się restartuje i miga do czasu ponownego
ręcznego nastawienia po chwilowym zaniku napięcia, dzięki czemu widzę,
że owego napięcia nie było przez jakiś czas. (na przykład w czasie
mojej nieobecności w mieszkaniu lub w czasie, gdy spałem)

Poza tym czasami po prostu widzę przygasanie światła. :)

Komputer pracuje praktycznie 24x7 i nie notuję jego restartów: :)

 -- zazwyczaj pracuje pod WME (jak teraz) i samodzielnie, bez
    popchnięcia <Enterem> nie uruchomi się WME (mam przerobiony
    WME tak, że uruchamia się podobnie do W9x)

 -- wprawdzie WXP wstaje bez popychania, ale zazwyczaj żal :)
    mi otwartych stron, więc odchodząc ich nie zamykam, tak
    więc, gdy po kilku godzinach strony są otwarte, wiem,
    że restartu nie było; :) ponadto prawie zawsze pracuje
    masa innych programów, które automagicznie by się nie
    uruchomiły po restarcie

UPSa nie mam. :) (może kiedyś kupię) ;)

E. :)