Re: napęd DVD Asus E616P2

Autor: Teo <tee9o_at_interia.pl>
Data: Thu 30 Dec 2004 - 08:36:21 MET

Mariusz wrote:
> Mówisz o E616P2? Bo chyba tylko E616 miał ATA100 ;-)
> Ja mam E616P1 i jest ok, aczkolwiek nie można regulować szybkości
> odtwarzania. Długo też ropoznaje płyty czasem (nagrywane), ale nie narzekam.
> Jest ok, jak to Asus.

E616P2 też ma ATA100. :)
Co do modeli E616, E616P1 i E616P2 to prawie inne czytniki :)

Ja mam E616P2 od 2 miesięcy i sprawuje się świetnie. Napęd używam
właściwie tylko do płytek CD i CD-R/RW - 0 problemów, łyka wszystko jak
leci i ma bardzo dobrą korekcję błędów.
Jeśli chodzi o DVD. Oglądam tylko filmy, jeszcze nic nie ripowałem - ale
z odczytem nie miałem problemów.

Napęd ma jeszcze jedną bardzo dobrą cechę - jest cichy, bardzo cichy.
Można powiedzieć, że to najcichszy napęd jaki słyszałem. Filmy można
oglądać z płyty DVD.

ps. Cichy nie dlatego, że komputer go zagłusza, wręcz przeciwnie -
komputer mam pasywnie chłodzony :)

--
www.tee9o.prv.pl // konfiguracja QoIP dla USR9105/9106
tlen: tee9o | JID: teo@chrome.pl | MSN: tee9o@wp.pl