Re: adware ?? ??

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Thu 30 Dec 2004 - 01:53:51 MET

"Sander" cqvmji.2b8.1@Hobby.od.18.lat

> NTG. To jest grupa dotycząca sprzętu, a NIE programów !

Ale te programy chodzą/pracują na sprzęcie,
i to chyba na pececie, więc jednak TG. :)

Byłoby NTG, gdyby on miał na przykład jabłkowy :)
komputer i pytałby tutaj. :) Chyba każdy, normalny
człowiek korzystający z PeCeta powinien także wiedzieć,
jak pozbyć się niechcianych programów z tegoż PeCeta. :)

E. :)