porownanie monitorow - prosba laika

Autor: Zazula <zazulla_at_WYTNIJTOgazeta.poczta.pl>
Data: Thu 30 Dec 2004 - 01:27:02 MET

Witam

Pierwszy raz tu pisze, poniewaz mam nie tyle dylemat co zastanawia mnie
pewna kwestia. Obecnie uzywam monitora Compaq 15" V50 [monitor jest u mnie
od ponad roku i dostalam go z jakiegos biura wiec nie wiem ile ma lat]. Mam
mozliwosc wymiany na Monitor 17" Hyundai Q770 [lub ewentualnie Q790 jesli
gdzies znajde w sklepie, w kazdym razie chodzi o serie z mala obudowa].
Monitor chce wymienic na Hyundai jedynie ze wzgledu na male obudowy, bo ze
zwyklej 17" nie zmiesci sie na biurku.

I tu moje pytania. Jak jest z jakoscia obrazu porownujac te monitory? Jak z
kolorami? Ogolnie hobbistycznie zajmuje sie fotografia stad te pytania o
kolory. Czy moze lepiej siedziec przy tej 15"? Widzialam jak wygladaja fotki
na Q790 i mimo ustawien podobnych do mojego monitora, fotki wygladaly
zdecydowanie inaczej.

Nie wiem w ogole czy na dobra grupe pisze, ale przegladajac google wiekszosc
pytan o monitory ladowala tutaj.

Pozdrawiam
Zazula