Re: DVD ???

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Thu 30 Dec 2004 - 00:12:00 MET

"Michal Bien" Xns95CEF0C29C0F5mbien@127.0.0.1

> Cokolwiek dzis piles/paliles - juz wystarczy i nie rob tego wiecej.

Jak zwykle: Mleko i herbatę. :)
Kawa mi szkodzi, więc nie piję. :)

E. :)

Postscriptum: Ale przed pójściem do łóżka -- zamierzam jeszcze wypić. :)
              I będzie to zapewne herbata z mlekiem. :) Ponieważ jest
tuż po północy: Wczoraj też piłem herbatę z mlekiem i samo mleko. :)
Mleka wypijam dziennie około dwóch litrów. :) Herbaty około litra. :)
Alkoholu nie piję praktycznie wcale -- bo jestem pragmatykiem. :) Wiem,
że do dobrego tonu ,,mężczyzny" należy picie alkoholu (i to także mocnych
trunków) ale ja preferuję mleko. :) O chwytaniu za ucho dookoła głowy
pisałeś Ty; mnie się spodobało. :)