Re: problem z Egapl /keybpl

Autor: Marek <ANTYSPAMmarek_g_at_gazeta.pl>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 23:51:09 MET

Wed, 29 Dec 2004 20:16:20 +0100, na pl.comp.pecet, Bernard napisał(a):

> Stawiać na niemożność pracy tych programów w Windows.

dzialaja i to dobrze,ale w niektorych konfiguracjach sa klopoty, nawet na
p166/ konflikt z grafika-np pomaranczowa bitmapa podczas uruchamiania
windy. Dlatego do ogonkow raczej stosuje inne tsr-y. Widzialem kiedys
ogonki zrobione klasycznymi mechanizmami windows- ale niestety nie mam juz
tamtych materialow.

--
Marek