Jak zdiagnozowac dysk?

Autor: Marek <markus-wwa.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 22:44:07 MET

Witam,
chcialbym sie dowiedziec czy moze ktos mi polecic jakis odpowiedni program do
diagnostyki dysku twardego. Sytuacja byla taka, zgasl prad przy odpalonym
emule. Teraz jak chce sie podlaczyc, pokazuje mi ze nie ma potrzebych plikow.
Poniewaz, kiedys mialem juz takie sytuacje radzilem sobie DiscDoctorem z
Norton SystemWorks, ale niestety licencja wygasla. ScanDisc tez odpada. Czym
mozna jeszcze?
Z gory dzieki.

Pozdrawiam