IDE ---->USB

Autor: Michał Olszewski <rymi_at_pro.onet.WYWAL_TO.pl>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 20:13:23 MET

Hi.

Czy ktos wie czy mozna kupic sama elektronike do obudow USB ?

Najtansza obudowa to jakies 130zl, a ja potrzebuje podlaczyc HDD
3,5" pod USB w laptopie wiec wymyslilem sobie, ze elektronika
bedzie tansza [nie potrzebuje zasilacza bo wezme stary ATX 100W]
- niepotrzebuje samej obudowy, bo laptop sluzy mi jaki router i
lezy w szafie i nigdy go nie ruszam.

Niby jest sam kabel ktory ma w sobie konwerter IDE na USB, ale i
tak kosztuje prawie tyle samo co obudowa [paranoja]
[http://www.allegro.pl/show_item.php?item=37965738]

Albo niech ktos podpowie gdzie mozna kupic sama przejsciowke do
HDD 3,5"-->2,5" to kupie sobie obudowe do HDD2,5" - to tylko juz
43 zl [znalazlem tylko przejsciowki w druga strone tzn
podlaczenie HDD2,5" do 3,5"]

Moze jakies sklepy w W-wie.

--
Michał Olszewski vel RyMi